David Guetta…

..

En av de allra största – DJ David Guetta – är på sverigebesök.
Ikväll kör han tillsammans med The Swedish House Maffia på Cafét i Sthlm och den 10 maj kör han på Park Lane i Göttlaännaborg.

Här är vad han begär per spelning:

  • 250.000:- efter skatt.
  • 2st förstaklass flyg.
  • 2 sviter – de dyraste i stan.
  • Limo med chaufför.
  • Livakt.
  • 2st 3 rätters middagar.
  • Top of the line när det gäller DJ-utrustningen.
  • Färsk frukt, drycker osv osv osv…

.

Kliver inte ur sängen för mindre än en svensk månadslön – till frukost.

David Guetta – Love Is Gone

250 papp för fyra timmars effektivt cd-spelande.
Jag känner mig helt plötsligt jääääääligt underbetald.
Ett lönesamtal med chefen i morgon är absolut på sin plats..

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 responses to “David Guetta…

  1. Så jäkla bäst som du är så ska du ju ha minst det dubbla. Och fri tillgång på glass!

  2. Får du upp lönerna på Avenyn till den nivån har du en frivillig här. Kan spela bajsmusik 4 timmar för den lönen utan att gråta.
    Jag minns när man baxnade när Todd Terry fick 60000:- för tre timmar på Monday Bar, men det var ju minst 12 år sedan. Håhåjaja vad jag är gammel….

  3. Katta–> Ja minst det dubbla borde jag ju ha, så mycket bajsmusik som jag får stå ut med.
    Eller en jäääääla massa glass.

    Fattar inte att Herr Guetta kunde missa den viktiga detaljen..

    Johan–> Ja, jäklarns vad het Todd var där ett tag. Det är ju fickpengar mot vad killarna håvar in nuförtiden.

  4. Promota dig på mins 20 mils avstånd till där du bor, så går det genast lättare att sätta priset. Framför allt blir det mer logiskt med flygplanen och hotellrummet! 🙂

    Fast jag fattar inte varför han vill ha de dyraste hotellrummet? Mer spännande att be om det coolaste hotellrummet, eller hur?

  5. Vad är en livakt? Är det som en givakt? *s*

  6. Nini—> Käften, annars börjar jag sär skriva.

  7. Moahahahahaha!!
    Jag är på G idag!! Fan, om det var tillåtet skulle jag ge blod oftasomfan!

    *speedar vidare*

Kommentera

