De blå…


Kvällens glo-på-hockey aoutfitt:

Blå-vitrandig piké från H&M
Hood från… fanvet&bryrsig.
Jeans – Ja, här ser man klart och tydligt att jag har jeans på mig.
Skor – De blå (Champion – what else, lixom?!) från Intersport.

Det fick bli de blå.
De är snabba sombasatan.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 responses to “De blå…

  1. Du är härlig och uppfriskande!

    Jag lurkar i dimmorna och läser i hemlighet.. Fast nu har jag ju avslöjat mig. Attans bananer.

  2. Jag hade svart kjol och svart t-shirt med texten iskall… Funkade dock inte som önskat, det var hur hett som helst! Alltså temperaturen i rummet-inte jag!

  3. Fast nu har du snart outat varenda kroppsdel på bloggen tror jag. Hur ska det här gå?

  4. Men vänta lite…. hur gick det i matchen?

  5. Åtta-jävla-ett till Sverige, som spelar hockey som en påse nötter (d.v.s. inte alls).

    Danmark är lika ”bra” på Hockey som Coop är på snygga väskor eller skor.

    Nä, ut i kvarten mot Ryssarna – är mitt tips.

  6. Varför har du tagit fotot i en hiss fressten??

    Har du ingen spegel hemma?

  7. Nini–> fr’att ingen annan har gjort det innan. Min hiss är min fotostudio från å me nu.

    Katta–> Tack! Man riktigt ser hur smidig och vital jag är 😉

  8. Hahaha klockrent! 😀

Kommentera

