Körigt…


Somrigt vitt…

Det körde ihop sig idag. Det blev lite körigt.
Därför valde jag de vita – de lite långsammare.

Kände att jag inte ville missa något.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

11 responses to “Körigt…

  1. Fasen, du har så rätt! Jag måste ut och köpa vita dojjor jag med!

  2. Om jag har såna ljusa kläder på mig är de garanterat nedgeggade med jordgubbar eller choklad inom en kort stund… *hehe*

  3. Hm, jag är så långsam ändå och det finns liksom inget att missa,så jag behåller nog mina svarta Docs.Känns tryggast så.Men du är ju en så Snygg Snubbe i dina vita!

  4. Tackar för gratulationen.
    Blir förhoppningsvis en liten tillställning under nästa år. TJO! 🙂

  5. Bara att konstatera: Sommaren är här. 🙂

  6. Jag kör oxå vita sneakers… Med rosa mönster 🙂

  7. Alltså är det bara jag som tycker att de vita ser mycket, mycket snabbare ut?
    Här är förresten ett par andra vita som nu verkar vara tillgängliga:
    http://chocolatebrownie.wordpress.com/2008/05/12/bling-bling/

  8. Skulle behövt ett par blå idag- första dagen på nya jobbet och jag var ovanligt seeeg…

  9. …men vänta lite nu! är det inte en glass i handen som du tjusigt svingar och balanserar så bra?!
    Vita skornas förtjänst kanske.

  10. ..och nu blev det plötsligt kallt. Har du månne bytt till svarta skor? Byt genast tillbaka tack!

  11. Sommaren kom – och gick.
    Tack för kaffet, lixom.

    Nu är det jag som tjackar svarta Dr. Martens.

Kommentera

