På väg…

På väg hem i den ljusa försommarnatten, med närmare ”2.000 händer i luften” fastnitade på hornhinnan samt 99 decibel och galet galet partyröj ringandes i öronen.

Är alltid på väg.
Alltid går jag till någonstans.

Ensam.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om

5 responses to “På väg…

  1. Ungefär som jag kände (känner) mig i natt. När jag väl fick mitt bryt passar jag nämligen på typiskt Katta-manér få det en lördagskväll när du jobbar. Och inte fan kan jag ringa då….. Så vaffan skulle du jobba för?!?!?!?!

  2. skönt att alltid vara på väg 😉

  3. Svenskarna reser inte till något, de reser från något.
    ”gammalt ordspråk från Sällskapsresan 1”

  4. Jag håller på att vänja mig… efter 16 år ska jag helt plötsligt vara singel. Men det är inte lätt att förstå kanske för folk heller att även om en DJ är i händelsernas centrum att han/hon är rätt ensam!

  5. It takes one to know one..

Kommentera

