1994 ringde…


Kvaddad…

Fy böveln vad slut jag har varit sedan helgen. Hela söndagen gick jag omkring som i ett enda stort töcken. Ja, du såg ju själv vilken mesig sommarutstyrsel jag körde med.

– Öh, SnubbaBubba. 1994 ringde och ville ha tillbaka sina gubb-Chinos! Ta och packa ner den där H&M pikén också, när du ändå håller på. Din tönt.

Måndagen ska vi inte snacka om. Har transporterat mig genom att gnaga mig fram på hörntänderna.
Om jag kunde, skulle jag göra slut med helgen, men det kan jag ju inte; det är ju då degen flyter in.
Igår gjorde jag därför det enda rätta: jag gjorde slut med måndagen. Vi har ingen relation överhuvudtaget längre. Vi hatar numera varandra. Måndag kan dra något gammalt över sig. Måndag är en stOOr tönt, enligt mitt sätt att se på det.

Nu: Ny dag – nya möjligheter.
Idag ska jag packa en massa golfprylar som sedan ska skickas runt hela jordklotet. Min polare är golffrälst, han äter – skiter – sover – andas – lever golf 24/7. Däremellan spelar han det, och har det dessutom som yrke.
Golf! Hur kan man ha det som yrke?! Jag som hatar golf. Golf är för töntar.
Min polare är därför en tönt!

Ska jag behöva göra slut med min polare nu också?!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 responses to “1994 ringde…

  1. När jag blir president över hela världen kommer fredag och måndag vara helgdagar. Om man absolut vill jobba får man såklart göra det. Vill man vara ledig så har man 4 dagars helg 🙂

    *röstfiskarsomfan*

  2. Röstfiske i all ära, men då borde du skriva ut din bloggadress korrekt när du kommar – annars bli’re fa-an inte’n röst någonstans ifrån.

    http://badgirlnini.wordpress.com ska det vara och inget annat.

    Min röst har du lättigt.
    Fredag och måndag är såna pruttdagar ändå, så varför inte integrera dem med lördag och söndag.

  3. Golf är ju ett av mina hatobjekt. Det enda golfbollar duger till är leksaker till katter – så de kan hålla matte vaken hela nätterna när de leker….

  4. Golf är verkligen för töntar…

    Nini: Fortsättsådär och du har min röst..:)

  5. Moahahahahaha klockrent! Jag som suttit och irriterat mig på alla jävla idioter som inte kan läsa innantill idag *asg*

    Nu är adressen rätt iaf 😉

  6. Att vara tönt kan faktiskt vara coolt – fråga mig! Oj, just det – jag har ju redan uttalat mig. 😉

Kommentera

