Striptease eller bara synvilla…

Att sitta och slösurfa har verkligen sina poänger – man hittar mycket roligt och lärorikt där ute på nätet. Men det finns en gräns för vad hjärnan orkar ta in, har jag precis blivit varse.


Den här oskyldiga bildtexten…


Blev såhär i min slösurfade hjärna.

Sådärja.
Nu lägger vi det här bakom oss och knallar ut i solen och käkar glass.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 responses to “Striptease eller bara synvilla…

  1. Freudiansk felassociation? 🙂

  2. Låter som en liten önskedröm…. 😉

  3. Sorry om jag spammar dig, Snubben. Jag försöker bara lista ut om jag blir lika snygg på bild varenda gång….

  4. Hm,glass….
    Ja,men till kvällens hockey.
    Gillar glass och hockey.
    Gillar inte sol.
    (Undrar hur man klär av sig feminint men tufft!?!)

  5. I tight läder såklart 😉

  6. Varför är min figur inte rosa? 😀

    Har lagt in en fräckishistoria bafördinskull dårå..

  7. Hmm… jag tycker att den översta bildtexten är lite märklig.
    ”Femenint MEN tufft”… Bara jag som tycker att man borde byta ut ”men” mot ”och”?

    Jag skulle ju liksom aldrig säga att jag klär mig ”maskulint men tufft”.

  8. Ninde–> Freud och jag är bästa polare 😉

    Myra–> ”Önskedröm”… Hur menar du nu… ? 😀

    Tasha–> Undrar hur man klär sig feminint men tufft. :S

    Nini–> Så var det ja! 🙂

    Ninde–> De där figurerna är för dem som inte har någon avatar. De ska vara random, men vissa fastnar de kanske lite extra för… 😉

    TheManual–> Bra fråga! Ska funta närmare på den… sen 🙂

Kommentera

