Helt perfekt…

Fullt ös – medvetslös, på The Stället igår kväll.

Och inte ett endaste litet önskemål om bajsmusik på hela kvällen —> eftersom jag behöll mina hörlurar på och tecknade att jag inte alls kunde höra vad bajsmusiksönskarna ville mig —> vi kan ta det efteråt, annars var mitt mantra för kvällen. Efteråt fanns det konstigt nog inte en själ som väntade på mig utanför –> märkligtsomfan!

Hade en oerhört irriterande vimmelfotograf mitt framför nyllet på mig i över en timme. Tjenare vad det blixtrade omkring mig där ett tag.
Han ville ta den perfekta bilden på mig, sa han. WTF?! Ta bilden – gawd dammit. Kan inte bli mer än perfekt hur du än gör eftersom jag ÄR perfekt – jämt och alltid.

Lade nyss märke till att han redan laddat upp bilderna på sajten och de såg —> PERFEKTA UT.
Sa ju det…

Nu: Slahahahagga –> sombafan.
Måste få min skönhetssömn.
Så jag orkar med att se sådär perfekt ut imorgon med.

G’natt!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 responses to “Helt perfekt…

  1. Å vafför får inte vi se då????

  2. Jääla fusk. Varför kan ni män vakna om mornarna och bara se perfekta ut direkt, när vi kvinnor av någon anledning förfaller under natten och måste ta tag i situationen det första vi gör… 😉

  3. Katta–> Ni får väl öppna ögonen.. 🙂

    Myra–> Ja, det är tur man alltid är perfekt i det hänseendet 😉

  4. Nänänä du hade ju inte alls lurarna på dej hela tiden….och vem är bruden med den röda kepsen? 😉

Kommentera

