Macadamia nut brittle…

Är det någon som testat denna tingest?
Har en Jordgubb i frysen, för säkerhets skull…

Ciao

//S – Man

Posted by ShoZu

6 responses to “Macadamia nut brittle…

  1. Mamma sa alltid att man skulle prova innan man sa att man inte tyckte om nåt… Men bra där att du bunkrat jordgubb, ifall ifall:-)

  2. Min morsa sa alltid: ha alltid en back-up plan eller en escape route. Och det håller jag hårt på. 😀

  3. Jag ska testa lakrits-youghurt!
    (Min mamma säger att det är konstiga hästar, de gröna…)

  4. Good plan där med escape route och allting. Blir det en naturkatastrof kan man räkna med att Snubbemannen kan bistå med välfyld glassfrys hoppas jag? (Jo, jag vet att det kan behövas mer än glass då. Men det viktigaste först..;)

  5. Tasha–> Har hört att av de bruna kossorna blir’e choklad. Stämmer det?

    Ninde–> Spelar ingen roll vad det gäller; man bör alltid ha en plan B.
    SnubbeMorsan har koll.

    Och precis… det viktigaste först 😀

    Cian–> Sådär..

Kommentera

