3 år…

Jahapp, tiden går fort när man har tråkigt.
Nu har jag spridit nonsens omkring mig på nätet i tre år.

Hörrni! Jag har tjackat lite läskeblask och sånt. Ta’t lugnt nu. Inget hoppande i sofforna och stöka inte till allt för mycket, ok. Tänk på att mina grannar kan vara känsliga mot bök och stök. Vi ses senare idag och då vill jag inte veta om att någon svimmat av eller något bus.

Ciao

//S – Man

Tycker du att jag har låg humor? Vad annat är att förvänta sig från en treåring…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 responses to “3 år…

  1. Tre år minsann, grattis! 🙂

    Yippie! Party…(det var bara i sofforna man inte fick hoppa va? 😉

  2. Grattis! 🙂
    Baka kakor till grannarna så brukar dom acceptera lite bus – brukar jag göra. 😉

  3. grattis! jag hade samma jag för ett par dagar sen, men jag byter ju blogg stup i kvarten…hoppas allt är brasomfan i alla fall, kram!

  4. Grattis till oss!!!! Nästan så du får bjuda alla dina lyckliga läsare på GLASS!!!!

  5. Grattis somf*n!
    (Tänker festa och fira vid senare tillfälle när senaste kaosochkrisläget har gått över-ät gärna lite glass åt mig så länge!)

  6. Grattis du! Jag har läst och roats nästan lika länge…

Kommentera

