En bra dag…


Idag har varit en bra dag; Jag fick sova ut ordentligt, inte ens grannarna fick någon knarkig idé att börja borra någonstans den här morgonen. Ja, jag låg säkert och bara drog mig i en timma – skönt!
Lät duschens strålar få väcka liv i mig innan frukosten.
Det kom endast ”kärleksbrev” med posten – en massa kOOl reklam och inte en enda räkning eller propå. Och när jag lite senare steg ut genom porten, gapade solen åt mig;
TJAAAAAABA! SKA VI LAJJA?!

Det fanns massor med… spännande fågelarter att studera i Slottskogen och Sushin smakade riktigt lajbans, som vanligt. Det har varit lugnt och tyst omkring mig hela dagen, allt har fått vara på mina villkor och det har flutit på utan något som helst gnissel. Ingen har gnällt eller bett mig om någonting. Tystnaden har fått råda och jag har bara fått vara, så gott det bara går i en stad med närmare en miljon invånare.
Det har kort och gott – varit en bra dag.



BÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!

– Vad är singeliv…?

Tillbaks till ruta ett igen..

//S – Man

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 responses to “En bra dag…

  1. Faen, måste du påminna om detdäringa ordet?

  2. en vacker dag idag ja var til stranden men ingen miniska var där
    ledsan ……………..

  3. komme igen
    var e alla snälla tjejen ,ja ser ingen glada vackra::::
    har e bilal

Kommentera

