Får får får och inget annat…

Har du som jag, svårt att somna?

Lugn, Snubben fixar pyssel tills du tvärtröttnar och kan somna gott igen – utan att behöva räkna ett enda får.
Här gäller det istället att SÖVA dem med bedövningspilar.
Hur sövande som helst..

Obs! inga får blir skadade under spelets gång.

G’natt

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 responses to “Får får får och inget annat…

  1. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zomfan

  2. Ha,ha ”en får tacka”..zzzzz 😉

  3. Jag var en Ambling armadillo! Ungefär som jag trodde alltså.
    Nu vet jag vad jag ska göra om (när) jag ligger vaken i natt igen! merci!

  4. Både jag o Camilla är Boobing Bobcats. 🙂

Kommentera

