Jag, the jättetönt…

Tjackade fyra såna här på systemet idag:


Jordgubb

Nämen eller hur?! Visst är det för gulligt.
Samlar människan vuxenpoäng, eller VAFF är det frågan om?!?!

Fyra stycken… Jordgubb… som jag tänkte att jag skulle sitta ensam hemma i soffan och suga på – en fredagkväll.
Fyyyy Faaaaa—aaaaaaannnnnGGGnnnGGnn vilket party!

Nu: Gå och hänga mig och mitt sorgliga arsle i duschslangen. Kallvattensomfan på det, va?
Sen: Hoppa hårt och svårtsomfan i hissen, i hopp om att vajjerfan lossnar.
Senare: Sjunga USA’s National Anthem högtsomba-ahfan framför den Iranska restaurangen, samtidigt som jag vevar med den amerikanska flaggan med övertygande fanatisk inlevelse.
Senastere: Tömma barskåpet och gå ut på gatan och tända eld på mig själv, samtidigt som jag läser högt och jäääligt tydligt ur koranen – på finska.
Senarenarenarenarenarenaste: Gå ut – ty jag står inte ut med mig själv!

Ciao

//S – Man

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

5 responses to “Jag, the jättetönt…

  1. Jordgubb! Så sött! Själv sitter jag i soffan, kollar på film och dricker Carlsberg. Kommer att somna snart…

  2. Hade jag orkat så hade jag joinat dig,iallafall med att läsa koranen på finska.
    Men jag gömmer mig under täcket istället,tror jag ska stanna där över helgen.Vill inte.

  3. Jordgubb! Tsss. Skärp dig!

  4. Är snubben lite självmordsbenägen kanske? Stiligt – det passar dig. Lite så där mysterium och knepig. 🙂 Vad lyssnade du på under kvällen? O vajern gick inte av va?

    Kram på re!

Kommentera

