Dödens hand…


Jahopp, då har man sovit åtta timmar efter natten slit. Klockan är snart fyra på eftermiddagen och den här dagen känns körd. I alla fall om man hade tänkt sola.


Dödens hand…

En något annorlunda rygg, på Linnégatan igår eftermiddag.
kOOlt eller okOOlt?

Nu: Göra sig i ordning för 40-årskalas. En av bossarna på The Stället fyller gubbe. Han har svettats 40-årskris i snart en månad, stackarn.

Ska jag ha de vita, de blå eller.. de svarta?
Att jag aldrig kan bestämma mig..

Ciao

//S – Man

3 responses to “Dödens hand…

  1. Har du inga röda?
    En sådan hand skulle jag lätt vilja ha över mig…
    F’resten så vann David!

  2. GRYMT COOL TRÖJA!
    En sån vill jag ha. Du vet inte inköpsställe? 😉

    Vitt är alltid bäst – och passar bra i sommaren som vi väntar på med spänning. Oh, märkte precis nu att solen började skina för första ggn idag. Jejj!

Kommentera

