En massa arbete…


Dagjobb. Kvällsjobb. Nattjobb.

Det är ett under att man hinner med att se så brunbränd och fräsch ut som jag..

Nu: Jobba ännu mer.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

6 responses to “En massa arbete…

  1. Är du inte rädd att tappa byxorna medan du jobbar så hårt? Kanske skulle fundera på att knäppa dem?

  2. Du vet; en del ser alltid lika jävla perfekta ut. du är väl en av dem då….

  3. Mhmmm, lite längre hår än sist jag såg dig, annars är du dig lik =)

  4. Mäh! Vikken sur gubbe jag fick då! Jag är Svampbob Fyrkants sura kusin jag! 😉

  5. need one say more then 😀

  6. Nat–> Då spänner jag bara min *host* sexpacks-mage *host* lite 😉

    Katta-strofen–> Även solen har väl sina fläckar? 🙂

    Linafina–> Mmmm, visst? Hoppas att du hade det bra i Gbg. Hojta till i tid nästa gång, så hitt vi på nå. 😀

    Aja–> Näh. 😉

Kommentera

