O-ordning…

Jag vet verkligen inte i vilken ordning jag ska ta det, känner mig alldeles solmosig i hjärnan. Behöver nog kanske hjälp här:

  • Ska jag helt frankt säga till hondendär nere på Slevven, att gifta sig med mig – nu, fortsomfan och på en gång? Annars blir’e inge mera glassba’.
  • Be grannarna ovanför mig att ge fa-ha-ha-ha—ann att grilla med grillkol på sin balkong.
  • Eller gå ner och tvätta.

Rörigt.
Det är rörigtsomfan just nu.

Men jag är riktigt ordentligt brun..

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 responses to “O-ordning…

  1. * Tjejen på slevven måste ju tro att du bara köper kilovis med glass bara för att hon jobbar där.
    (Tror du att du kanske får rabatt på glassen om du gifter dig med henne? Kan ju vara bra!)
    *Sno grannarnas grill och grilla på av bara fan!
    *Tvätta är inte kul. Men kan ju behövas med alla klädbyten….

  2. Hm. Eller så misstänker hon att du bara vill ha henne för glassens skull, speciellt nu till sommaren…;)

  3. Katta–> Rabatt? Tror du?! Ska lägga in en stöt på hon-dendär redan ikväll, tror jag 😉

    Nunde–> Hola Ninde! habbela dabbela tres amigos una cerveza, por favor & för bövelen.

    😀

Kommentera

