Run Snubben, run…

Ajuste ja, fick nästan lite dåligt samvete efter nattens glassmumsande… men bara nästan-lite. Det fick bli en snabbsomfan- runda efter hockeyn i morse.
Tog därför mina pUUUma och visslade hurtigt förbi alla spårvagnsåkande morgonslavar.


pUUUma

Hajja att de här pjucken går fort!
Var hemma igen efter bara fem minuters springande.
Helt otroligt.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 responses to “Run Snubben, run…

  1. som när jag sätter på mig mina dancing-shoes! Då går det undan kan jag lova. 😉

  2. SwOOsch!! Så, bara.

    😀

Kommentera

