Kjoltyg…

Har aldrig funderat på om en man kan se bra ut i kjol, eller inte. Frågan har lixom inte kommit till mig. Kjol har alltid varit ett plagg som kvinnor bär. Ja, så har jag tänkt.

Men tiderna förändras väl.

Att ha kjol på sig kanske är det nya svarta, vad vet jag?
Eller så beror det helt enkelt på vilken musiksmak man har?


Kjoltyg…

Bra eller obra?

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 responses to “Kjoltyg…

  1. Hallå! Killar i kilt är skitnyggt. Särskilt när det blir lite rock’n’roll över stilen!

    På med kjolen Snubben! 🙂

  2. Håller med Åsa. Mera kiltkillar!
    Men jag håller inte med om att du ska ha en sån. Det passar liksom inte dig riktigt…
    Det är ju bara snyggt om det är snyggt… eller ja…
    Äh, du är snyggast i det du är snyggast i och det är inte kilt!
    (Jag skyller på värmen att jag svamlar på så förbannat)
    Kram påre!

  3. Kilt är omtyckt mest pga att det inte ingår underkläder i det kittet! 😉

  4. Män skall icke bära kjoltyg – punkt. 🙂

  5. Äsch – nu finns det till och med kiltar i Blåkläders katalog! 😀

Kommentera

