Pensionsspara…

Igår gick jag inte ut förrän klockan halv fyra, höll mig inomhus och pysslade istället. Solen är starksomfan nu och jag ville inte riskera att bränna mig…

Japp, jag är nog redo att snacka pensionssparande nu..

//S – Man

2 responses to “Pensionsspara…

  1. Aj, aj. Det är en hårfin gräns mellan mentalt mogen och övermogen vettu…;)

    (Kan återställas genom oansvarigt beteende. Som att äta glass före maten. Eller istället för..)

  2. Ja det är nog snart i senaste laget. Det är ju inte så långt kvar *Moahahahahaha*

Kommentera

