Viva La Vida…

Den här springer samtliga iväg och köper nu:


Coldplay – Viva La Vida

Och näh, 150 spänn är inte mycket deg i det här fallet.
Så så. Iväg nu!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 responses to “Viva La Vida…

  1. Nja, har ju lite problem med att springa…
    men nästa gång någon vill köra ner mig till stan i rullstolen så ska jag kolla efter den,det lovar jag.

  2. Email, med lösningen på problemet är skickat… 😀

  3. Pöss po di igen! Somfan!

  4. Mm.. det finns fasen stor risk för att det blir så.
    Nästan så att ajg sitter här och skakar av sug.
    Efter att få den i mina händer.
    Skivan..

    Kul att kika in här hos dig, förresten.
    Har jag ju aldrig gjort innan.
    Ha det fint.
    /Lallis

  5. Hej!
    Kul blogg! Började nyligen blogga själv och har startat en blogg om och med limerickvers.
    Där utlyste jag nyss en limericktävling där den som mejlar in den bästa limericken i tävlingen vinner 5000 kronor och näst bästa limerick vinner 2500 kronor. Tävlingen pågår september månad ut.
    Eftersom du verkar ha mycket humor inbjuder jag nu dig och de av dina bloggläsare som också har humor till tävlingen.
    Varför inte just nu skriva limerick om något kul under fotbolls-EM eller något annat kul som motvikt till allt elände i världen? Läs mer om tävlingen på min blogg http://skrattsalva.blogspot.com/
    Man kan mejla in hur många bidrag som helst men endast tidigare opublicerade limerickar platsar i tävlingen. Bidragen mejlas bäst direkt till tävlingsredaktionen på uherrstromer@gmail.com
    Ha de
    Doktor Limerick

  6. Lallis—> Välkommen 🙂

    Doktor Limerick–> Kul blogg!… Eller hur… *gäsp*

Kommentera

