Gus…


Gus

Världens fulaste hund är korad, skriver de. Och jag fnissar till lite över bilden av en glad och nöjd Gus.

Fan, det där är ju liv, kommer jag på mig själv att tänka. Gus må vara ”ful” men han är LIV, han lever, äter, bajsar, sover, tänker och protesterar mot orättvis behandling precis som vilken levande varelse som helst. Skulle Gus vara ”FUL” för det? Jag skulle kunna pussa honom på pannan bahf’ratt han verkar vara så glad och gosig.

Om ”FUL” ligger i betraktarens öga och Gus saknar ett, innebär inte det då att Gus i såfall bara är halvful?
Man vinner banne mig inga tävlingar på bara ett halvt deltagande, det säger jag bara..

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 responses to “Gus…

  1. Jag blir bara mer och mer imponerad av dig! Hur fan kan du va singel?!?!?!?!

  2. Katt-A–> Är det bahfr’att ingen tycker om mig…? 🙂

  3. Tävla i utseende – så urbota dumt. Fulast eller vackrast? Stolleprov!

  4. Nej det är det ju inte! Hade du varit inom räckhåll hade jag ätit upp dig!!!!

  5. Du verkar vara en oerhört glupsk människa, du 😀

Kommentera

