Youtube är bra…

Eller…?

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om ,

7 responses to “Youtube är bra…

  1. I´m speechless…! *Sitter med hakan i handen och får inte fram ett ord… övrig kommentar överflödig…*

    Jo, en annan sak… jag är på tiggarstråt. Om du gillar min krönika, skulle jag bli varmt tacksam för en röst. Läs mer här:

    http://tonarsmorsa.se/2008/06/22/sommarkronikor-rosta-garna/

    Kram!

  2. Framförallt när man har så mycket intressant att förmedla till världen!
    *skrattar så jag döööör*

  3. Hahaha… så underbar, skrattar så tårarna sprutar. Undrar om det e så jag e måndag morgon kl. sex på jobbet. Känner mig sådan ivarjefall… Skrattar ännu mer!!

  4. Så det är bara att ta’t kOOlt: vår framtid är säkrad! 😀

  5. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. =)

Kommentera

