Shadow…

Det är måndag (äntligen?) och jag känner mig som en skugga av mitt forna jag. Eller så är den jag är nu något lite bättre än den jag var förr?
Vet inte om jag bara har börjat accepterat den jag är nu, och bara lärt mig leva med det – landat i det, så att säga, eller om jag har blivit en bättre människa.

Hur som helst så är det måndag, och det suger. Måndagar SKA suga.
Så är det bara.
Ska snart iväg och hjälpa en polare packa lite golfprylar som han sedan ska skicka iväg till världens alla hörn. Det är inget roligt arbete, men vad gör man inte för sina polare, lixom?
Det är det här han brinner för och det måste understödjas.

Och jag som hatar golf! Tycker det är så töntigt…

Ha en bra en.

//S – Man

8 responses to “Shadow…

  1. Ska måndagar suga?? Hmmm… jag vet inte om jag är med på det. Men jag måste hålla med. Den här måndagen suger iaf.

  2. Måndagar suger inte alls. Måndagar är som semester.

    Om man har barn i skolåldern och inte behöver jobba själv…. 😛

  3. Måndagar suger så det så. Hinner knappt ha helg förrän måndagen står där igen… Ush och fy;-)

  4. Men måndagar e himmelriket om man jämför med onsdagar….. Det e som om klockorna stannar på jobbet den dan. Är den någon som vet varför :o/

  5. Precis: den här måndagen sög verkligen. Varenda kemisk balans i kroppen har blivit helt uppfukkad efter all fotboll/midsommar/helg.

    Onsdag. Är inte det lill-lördag? Allt med ”lördag” i sig, är ju bra, tycker jag 😀

  6. vad sägs om tisdagar då? Va? Tiiisdaaagaaaaaar. Bara ordet!

  7. Jepp, det är tisdagar som suger…

  8. Ja tisdagar är skit, de med. Måndag och tisdag borde ingå i helgen, tycker jag *nickar*. 😀

Kommentera

