Blixtpjucken.


Är man efterbliven på morgonen, finns det inte mycket att välja på: blixtpjucken på och iväg. Det finns ingen tid att förlora.

//S – Man

Posted by ShoZu

8 responses to “Blixtpjucken.

  1. Hur snabbt springer du i dom där egentligen?! 🙂

  2. Gladiatorsandaler funkar sådär de med att kuta till bussen med. Snygga. Men funkar inte på morgnar;-)

  3. varför blir jag en ost varje gång!!!???

  4. Bekah–> Snabbtsomfan 😀

    Aja–> HAHAHA! Irriterande, eller kanske du ÄR en ost?! Om så vore; vilken ost skulle du helst vilja vara? 😮

  5. Om det är fritt val i ostdisken… så kanske jag väljer… västerbotten. Den är lite som jag, antingen älskar man den eller inte;-.)

  6. Aja du får fixa en egen avatar, som jag har, så slipper du bli en ost 😉

  7. Nini!!!
    Hur gör jag då? (=gravt okunnig på avatarområdet tyvärr)…

Kommentera

