Ägd…

Allt sedan Asfaltsdjungelns Indianer började lufta däcken på stans alla SUV’ar – i ett försök att få bort dem från innerstan, har inget varit sig likt för stans bensinmonster. Nog fr’att jag håller med om att det är ganska onödigt att ha en bil stor som en traktor när man bor i citykärnan, men att ta till terror fr’att få bort något, är kanske att ta i.

Jag misstänker att Asfaltdjungelns Indianer någonstans kände på sig att de höll på att få ett helt medborgargarde av vansinniga SUV-ägare efter sig. Därför har de nu lagt om sin taktik helt, och attackerar numera sina offer på ett sätt som förenklar före- och efterhanteringen för både aktivister och SUV-marodörer:


Var…VAR! är den ollad..?


StOOr SUV… Dum SUV.

Ser du någon med en våtservett i högsta hugg, vet du att det med all säkerhet är en SUV-ägare vars bil precis blivit… ägd.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 responses to “Ägd…

  1. Aaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahaha!!
    Underbart! Så…så…..elakt! 😀

  2. Hehehehehe!
    Fast…. jag vet inte om det är så effektivt egentligen. Jag skulle i alla fall inte bry mig ett dyft. Det är förmodligen äckligare att ta i ett dörrhandtag i en butik än att råka få någons ollonbaciller på sig…
    Men det kanske bara är jag som inte är lättskrämd för lite ollon, vad vet jag… 🙂

  3. Bara helt, helt underbart! 🙂

  4. Ninni –> Så… härligt beräknande lixom… ^^

    Lina –> Ameh?! 😀 😀

    Bekah –> HAHA – visst?

  5. *LOL*
    Men är det bar ajag som får visioner om ett svenskt CSI team som spinger runt och penslar pulver och samlar bevis mot asfaltsindianerna?Snacka om människovarianten av revirmarkering, ha ha..;)

  6. ÅÅÅH, hahaha vad roligt xD

Kommentera

