Kadonk…

Att jobba natt – till fem – fyra nätter i rad och sedan försöka tvärvända på dygnet under söndagen, för att sedan börja gå upp klockan halv åtta på morgonen resten av veckan… är… en intressant upplevelse.
Det är vad jag har pysslat med under snart en månads tid.

Yupp! Onsdagar suger, de med.

Idag får jag se till att komma iväg i tid – så är det bara! Jag har inga Blixtpjuck idag som kan ta mig fram snabbare, för det låter Kadonk om dem.

Kadonk är det sista ljudet man hör efter att ha tagit av sig dem på kvällen..

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 responses to “Kadonk…

  1. Du försöker i alla fall vända – jag har gett upp….. ledig igår men var lika fullt uppe till femsnåret…

    Måste jobba mer på dagarna…

  2. Haha, jag retade visst upp en och annan göteborgare där…

    Min uppfattning är att folk är trevliga i göteborg fram tills dess att de upptäcker att man är från Stockholm. Numera brukar jag för allas trevnad säga att jag är från Uppsala eller dylikt hehe

  3. P-Käck–> Ingen lek den här veckan. 😦

    Bimbo–> HAHA!! Humor –> Stockholmsk humor, that is.. ^^

    Jag håller helt och hållet med dig i din uppfattning. 😀

Kommentera

