Svek…

Jag har blivit sviken återigen, känner mig därför hemskt besviken. Om man inte kan lita på sina allra närmaste, eller sina polare – vem kan man då lita på? Nä, det mesta känns verkligen bajs just nu.

Och till dem som läser min blogg bafr’att försöka få ett hum om hur jag mår eller vad jag företar mig med, vad mina planer för framtiden är – MIN framtid:
Tala till mig istället, visa mig vem DU är. Eller bara ring – hör av dig!

Lycka till att komma mig inpå livet, säger jag bara.
Jag öppnar mig så gärna, för det har ju visat sig vara oerhört belönande…

Ciao

//S – Man

9 responses to “Svek…

  1. Vet hur det känns. Skickar en kram!

  2. Jag har lyssnat förr… Kram

  3. jag läser, varje dag. jag gillar det du skriver. men skriver inte så ofta. men ibland så…fråga nini!
    Skickar kramar (även om vi inte känner varandra så…)

  4. Vette 17 var den där smilysen kom ifrån…
    Men den passar ganska bra ändå.

  5. Skickar min största kram genom rymden till dej… Gäller att inte bita i bitterhuvet bara. Det är surt, jag vet. Krampådej:-)

  6. Fuck ’em!

    Om du lovar att inte ta kort på hur det ser ut på mitt köksbord eller köksgolv (tyst i ledet!) tycker jag att du ska dra hit på söndag. Lovar att ta mig hem från Kalmarjobbet asap. Då tar vi lite daiquiris och glor på havet (eller ännu hellre glor på brudar som glor på havet) för att sedan rocka vidare in i dimman. Typ. Vad tyx?

  7. När man stänger så kommer till slut bara det som är hårt, brutalt och vasst in. Om man är öppen så kommer även det mjuka, varsamma och runda in…

Kommentera

