Nedladdning som uppladdning…


Det blev lite ändrade planer den här helgen, skulle man kunna säga. Istället för att bonka på som vanligt, blev jag satt att styra upp Bajsmusiksgolvet.
Ett par dagar av förberedelser gick därmed åt skogen..

Denhär, och endast den, är vad jag har vässat min bajsmusiksamling med:

Jag hade annars kunnat ringa upp min gode vän Niklas på EVA Records (de som gör alla Absolute-skivor) och bett han skicka mig ett ex, men jag kände att det fick räcka med att jag bloggar om det.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 responses to “Nedladdning som uppladdning…

  1. Jisses vilken passande skiva till bajsgolvet!

  2. Som klippt och skuren 😀

  3. Men varför kallar du det för bajsmusik-golvet?

  4. Kei–> Därför att det spelas enbart bajsmusik där – min högst personliga definition på tråkiga svenne-hits (Schlager och annan gammal dynga).

    Kan vara jäklarns kul att lira då-och-då eftersom man lätt får till ett helvetiskt gung i lokalen.
    Men det är fortfarande bajsmusik som spelas, enligt mitt sätt att se på det.

Kommentera

