Käppattack…



Om två äldre herrar hamnar i en dispyt om en sittplats på bussen, och den ena gubben helt plötsligt tjongar sin käpp med full kraft i den andres huvud;
då har man utfört en –

käppattack

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

8 responses to “Käppattack…

  1. Knäppattacker brukar jag med jämna mellanrum drabbas av och då tokar jag mig ännu mer än vanligt. När jag bli gammal ska jag ha en dold stilett i min käpp, då blir jag nog riktigt farlig om nån annan gamling snor min plats på bussen! hehehehehe!! *psykopatskrattar hysteriskt*

  2. Ja, nåt kul ska man väl få ha när man blir gammal. 😉

  3. Om man pussas väldigt mycket: LÄPPATTACK!
    Arg fågel: NÄBBATTACK!
    Dansa gärna: STEPPATACK!
    Skavsår av klackskor: STILETTATTACK!
    Rasister mot cirkusartister: HÄPPNEJTACK!
    Plötslig sorg: DEPPATTACK!
    Sexig skådis-Johnny överraskar: DEPPATTACK!
    Kei skriver kommentar i Snubbens blogg: KNÄPPATTACK!

    🙂

    Gonatt

  4. Eller: Kei skriver ordbajs-kommentar: HJÄRNSLÄPPATTACK!

  5. haha, jag kan inte låta bli att le lite snett, för jag tycker det är skoj med gamla som blir arga – men givetvis är det inte så skoj om skallar spräcks…huvaligen!

  6. och btw, käppattack är typiskt uttryckt. det är lika käckt som deras ”kupp”. men du, hoppas dagen är fin hörru!

  7. Käpprätt åt rubriksättnings h-vete där..;)

  8. Galen Kei: KEIATTACK!
    Bästkusten: EDUGOELLERATTACK!

Kommentera

