22½…

Jaha!
Då fyllde man 22½ igen då.

Tjena!

//S – man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

10 responses to “22½…

  1. Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 22½? Och jag som trodde att du var 27;)

  3. Grattis på födelsedagen! Hurra, hurra, hurra, hurra… 🙂

  4. Tackar!

    27?!?!
    Jag var inte en dag äldre än MAX 25, sist jag kollade mig själv i spegeln. 🙂

    Nu: Business as usual på The Stället.
    Det kan bli ganska rörigt ikväll, om jag känner mina arbetskamrater rätt…

    😀

  5. GrattisSomFasikenAlltså!
    Hoppas du får en riktigt …rörig(?)…kväll.

  6. Basåba!

  7. ???.. firar man halva år oxå??
    Det visste inte jag, hur fyller man?½??

    nåja, bara så du vet, så heter det inte stöt, det heter KÖ… 😉

    men grattis så jättemycke då på din halva dag 😉

  8. Ha! Jag vågar stå för min ålder! Fyllde nyligen år! Fast jag måste erkänna att det känns lite tungt att inse att man nu är närmare 40 än 30. Eller jag menar 30 än 20…

  9. Ahmen va nu då? hur fan kom den gubben dit?

  10. Hehe jag är oxå 22½! Det är en sweeeet ålder 😀

Kommentera

