Sommarhiten 2008…


Den här sommarens sommarplåga blir tydligen den här:
Kate Ryan – Ella Elle L’a

Att en låt från 1987 blir en sommarplåga tjugo år senare bevisar bara att… det faktiskt blev en sommar i år igen.
France Gall – Ella Elle L’a (orginalet från 1987)

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 responses to “Sommarhiten 2008…

  1. Tack för den. Visste väl att jag inte yrade om att jag hört den till leda förut….

  2. Min sambo fick nöjet att lyssna på Sofi Fahrman & kompisar när de ylade ”EEEELLA ELLLAAAA” i tunnelbanan för ett tag sen. Jävla Kate Ryan att återinföra den igen…

  3. ….och efter att ha lyssnat igenom båda så föredrar jag orginalet.

  4. Vad tycker du om Lady GaGa – Just dance?

    Funkar bra och låter bra – men nej nej, den är inte lika önskad som Kate Ryan…. 🙂

  5. P-Käck–> Lady GaGa – Just dance är faktiskt riktigt bra, men är inte lika ofta önskad som Kate Ryan, som du skrev.

    Vad tror du annars, är Kate Ryan den här sommarens hit? Jag kan inte komma på någon annan som skulle kunna slå den, för tillfället.

  6. Absolut Kate! Madonna/Justin är inte överspelade, men de blev poppis för tidigt med ”4 minutes”. ”Bag in box”-låten kanske? Inte hos mig, men…

Kommentera

