Sthlm…

De vill ha upp mig till Stureplan igen.
Även om det bara handlar om två gig så tvekar jag. Vill bara inte dit igen..
När de kontrar med en normal månadslön – rätt ner i fickan, efter skatt, känner jag verkligen vilken h**a jag är. F**k vad man gör för lite deg!

Jaja. Ska ut i Europa snart, så de pengarna kommer väl till pass.

Ciao
//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

9 responses to “Sthlm…

  1. ”De vill ha upp mig till Stureplan igen”, jo jo det är till att vara eftertraktad hör jag. Vore ju iofs kul med lite bra musik i stan, även om jag inte hänger på Sture så mycket numera…:)

  2. Ibland är man mer lättköpt en annars. That’s the way it is. Passa på, och utnyttja tillskottet i plånboken. Det hade jag gjort! 🙂

  3. Ninde–> Well…. jag är bra.. 🙂

    Myra–> Will do… will do.. 😀

  4. Vaff – we’re (not) only in it for the money! 😀

    Jag kvalar inte in i din liga – kör skiten ur dem där borta och kom hem sen!

  5. Exakt när ska du husera på Stureplan? Ska jag komma och flirta lite med dig så natten känns bättre? 😉

  6. Du kan ju alltid passa på att åka tunnelbana… 😉
    Men jag förstår ditt dilemma.

  7. Handlar det om en månadslön för en helg hade jag dragit direkt.
    Om jag nu hade haft låtar de vill höra där, that is.
    Nu har jag inte det så jag behöver aldrig bekymra mig för att hamna i det moraliska och etiska och det för ens självbild, stolthet och värdighet förödande dilemma du nu befinner dig i…
    Men som jag säger till de som inte har förstånd att göra det: En hora har i alla fall vett nog att ta betalt.
    Hade jag kunnat hade jag gjort det och passat på att träffa mina kompisar man träffar för sällan på dan.
    Visa dom!

  8. Inga konstigheter alls, egentligen. Det handlade bara om två gig, välbetalda sådana visserligen. Inte så att jag får hybris utav det – no big deal..

    😀

  9. Åsså kan du ju stanna till här på vägen! *ler*

Kommentera

