Snubben – The friendly ghost…

Var precis och hämtade ut mitt nya pass och körkort. Två nya id-handlingar på en gång. Känner mig som en helt ny människa – Snubben 2.0!

Jag använde såklart likadana bilder för båda handlingarna. Passbilden blev helt ok, men bilden på Körkortet blev överexponerad-sombafan.
Man ser två jack och ett svart streck. Typ.

Meh, hallå bah!

Jag ser fan ut som han Casper – the friendly ghost!

Det ska jag köra med om jag blir stoppad, eller nåt:

Tjenna bah! Det är jag som är Casper – det snähähälla spöhöhöhöhööööket.

Kan det funka som öppning ute på krogen, tro?

//S – Man
Det spöklikt snälla alternativet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 responses to “Snubben – The friendly ghost…

  1. Helt klart en öppningsreplik på krogen!
    Jag skulle falla direkt! No questions asked…

  2. Eller nja. Kanske ska du mer köra ”evil spirit ”stuket just på krogen…:)

Kommentera

