Iron…


Sitter just nu och förbereder mig inför helgens gig. För dem som inte redan förstått det, så har jag redan gjort min Stockholms-sejour. Been there – done that. Och degen är redan på mitt konto…

Helgens gig bjuder på något helt annat:


Iron Maiden är i stan, och The Stället är precis som alltid, THE STÄLLET som alla går till efter konserten. Eftersom Maiden precis som Bruce, kör två dagar – kommer jag att ha ett helt gäng långhåriga hårdrockare som ”vill höra” eller ”återuppleva” det de just har hört för några timmar sedan.

Inga problem med mig, jag har ju betalt för just det..

Kruxet är att vi är en DJ kort på The Stället denna helg, vilket innebär att JAG får ta hela smällen ifrån min position.
Nu har jag en polare från 08 på besök över helgen, som oxå är DJ. Som tur är så är han jääligt bred i musiken och duktig somfan, vilket innebär att vi eventuellt kan öppna upp dansgolv #2..

Men skulle du be ett besök att arbeta för dig?

Jobbigt läge..

Får se hur jag lägger upp det.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 responses to “Iron…

  1. Luska försiktigt och backa direkt om han låter tveksam?

  2. Han hörde inte ens av sig, den kanaljen! 😦

Kommentera

