Kvällens mantra…

Ok. Ikväll har jag precis ALLT emot mig:

Sommar. Varenda vettig lokalinvånare har såklart flytt staden. De sitter nu i Smögen & Lysekil och pimplar Bag In Da Box. Kvar är ett par miljarder små irriterande jääääla Gohia Cuppare och minst en halv miljon galna turister…. *konstpaus* och så jag.

Lönefredag. Japp, husvagnshitsen är medpackade. Hoppas bara att Svensson slåss med andra Svenssons, och inte med mig. Jag gillar Svenssons, detr är inte det. Men vid lönehelger tappar de ALLA  koncept.

Iron Maiden på Ullevi. Japp, The Best Of The Beast och deras senaste är nedpackad. Jag hoppas INTE jag behöver använda dem, för jag vet hur det är – man ger dem lillfingret varpå de slukar hela armen.

Chefen ringde precis och sa att han väntar på mig innanför personalingången med något stärkande.
– Det lär behövas ikväll! sa han, och jag kunde nästan höra hur han flinade, genom luren.

Över och ut.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

4 responses to “Kvällens mantra…

  1. Mmmm Lund är inte sådär värst muntert på sommaren heller… Fast om en vecka- Scotland here I come;-)

  2. Vänta på mig!
    Jag hänger gärna på.

    😀

  3. Lund var inte så på faktiskt, men det visste jag så jag passade på att festa hemma hos A istället för att ens försöka gå ut 🙂

    Överlevde du natten Snubben?

  4. Överlevde med nöd och näppe..

Kommentera

