Vita…


Det fick bli de vita idag, eftersom jag hamnade lite grann i tidsnöd. Tele-fånen slutade visst aldrig att ringa.

//S – Man

Posted by ShoZu

5 responses to “Vita…

  1. Och hur fasen lyckas du hålla de vita så vita efter en hel sommar… mina vita blir alltid dammgrå efter en sommar… lite ”husmorstips” tack! 🙂

  2. De har hållt sig förvånansvärt bra! Jag är annars en katastrof när det gäller vita kläder. Det funkar bara inte på mig.

    Nu var de tyvärr inte särskilt vita längre, när jag kom hem imorse…

    😀

  3. Attans… hade sett fram emot lite tips där… är själv en vandrande katastrof vad gäller vitt… ketchup, rödvin, gräs… allt är i vägen när jag är vitklädd. 😀

  4. Har du andra färger? 🙂

  5. Jag gillar att hålla det enkelt, med enkla färger och allt.
    Vitt och blått får duga för den här sommaren.

    Och svart – för de mera högtidliga stunderna.

    😀

Kommentera

