Bort… bara bort…

Jag är starkt inne på att resa någonstans, men jag vet varken vart eller med vem jag ska åka med.

Har du någon idé?

Hör av dig till mig i så fall, så drar vi iväg på värsta turen. Det spelar ingen roll om det är till Köpenhamn eller till Mallis – Bahamas —> Let me know!

Stad eller strand – jag smälter in överallt!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 responses to “Bort… bara bort…

  1. Lika lite idéer som semester kvar just nu tyvärr. :/ Men lite sugen på Azorerna igen…

  2. Typiskt att semestrarna redan är över 😉
    Det lutar åt en turné i Europa – neråt Spanien till. Den värsta värmen får ta och ge sig först, annars dör man väl av värmeslag.

    🙂

  3. Är inte ointresserad, min vän. Fast jag funderade på Florida också… 🙂

  4. Och Spanien låter härligt du… varmt och skönt och sol… jag har, som du ser, inte tröttnat på värmen än… suger ut det ”gottaste” och hänger gärna på stranden hela dagen.
    Jag har semester kvar… 😉

  5. Jag ska till Hamburg i morgon 🙂

    27 grader varmt, 31 på torsdag och åska på fredag enligt prognosen. Dessutom knappt någon vind alls och molnigt så att värmen bara trycker sig på.

    Hoppas de har många ställen med luftkonditionering!

  6. Kolla upp Kefalonia om du vill ha grymma stränder! (Inte mycket till uteliv dock).

Kommentera

