Anti-party…

Jag ska snart gå ut i den göttlaännaborska-natten och visa mig, hade jag tänkt. Det är inget som jag gärna gör, men ibland måste jag. Ikväll är en såndär ”måste-kväll”.

En polare till mig fyller 25-år…… som DJ, och det måste ju naturligtvis firas -eller hur?

Det är ingen som helst idé att ringa NÅGON av mina s.k. ”Polare”, för de är antingen:

  • med barn
  • precis fått barn
  • har tjej
  • har precis blivit ihop med…
  • är slösomfan
  • har alltid varit slöa.. somfan

Så…
Ännu en kväll ute för mig själv.
Vi ses i vimlet!
Eller – hahahahahaha… troligtvis INTE

Ciao

//S – Man

7 responses to “Anti-party…

  1. Hm. Tycker det är oroväckande mycket par/familjebildning på gång i bekantskapskretsarna nu..

  2. Hoppas att du hade en trevlig kväll trots allt… 🙂

  3. Då får helt enkelt ändra din övertalningsförmåga tror jag…

  4. Är polarna slöa??
    Erbjud dom 1 gratis öl!!
    Funkar oftast!
    I alla fall på syrran.. 🙂

  5. Äh. Stryk ska de ha.
    Jag tänker hota dem med ett riktigt kok stryk om de inte följer med och har skoj med mig, istället för att sitta hemma och gosa och tönta sig.

    That’ll do it!

    🙂

  6. Aha… är det så man ska göra för att få vännerna med sig ut? Hade jag ingen aaaning om… 🙂

  7. Jorå serru. Hårt och koncist.

    🙂

Kommentera

