Sinnes – av tredje graden…


Av klirret från systempåsen som jag bar hem för några timmar sedan, fick jag följande låt i skallen:

Bininiz Bananaz Mambaz Carambaz Bolero Zombrero Kangaz Katangaz…

Electric Banana Band – Banankontakt Av Tredje Graden

Undrar om jag ska skriva ner, eller på annat sätt dokumentera de tankar som eventuellt kan dyka upp i mitt huvud senare i natt..
Har hispan något journummer?

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 responses to “Sinnes – av tredje graden…

  1. Låter lite jobbigt med en sådan låt i tankarna.. 🙂
    Men lite förvånad att man dessutom lägger en sådan textrad på minnet… praktiskt taget en bedrift…

  2. Jahaja, till och med denna låten hade nog förgyllt min utekväll här i byn…..trubadurunderhållning är inte att leka med.

  3. Och imorgon, när du läser det här så får du annat att tänka på:

    ”jag vill bo i en zvamp, annars får jag kramp! Det finns hopp för min kropp i en mullig sopp”

  4. L8–> Precis! Och jag som annars är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg texter…

    Snart–> Det verkar vara livat där… i byn 😦

    P-Käck–> Sluta! Genast.

Kommentera

