Oömt…


Utgång med chefen står det på kvällens schema.
Klädkod: oömma stod det i sms’et som nyss dundrade in på min fåne.

Vad menas med oömma kläder?

Och borde jag beställa taxi hem redan nu…?

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 responses to “Oömt…

  1. Hm, man skulle ha en riktig målar/arbetsoverall till de tillfällena. En som är vattentät, stöttålig och har plats i fickorna för x antal öl….
    Hoppas du får kul!

  2. Ska tänka oömt på bröllopet:-)
    Hoppas bara kiltkillarna inte gör det;-)

  3. Katta–> Ja, målar/arbetsoverall skulle jag har haft…

    Jah-Aja–> Kiltkillar? Spännande – för dig. Det hade ju låtit sådär om en annan önskat sig en massa tjejer i kjol… 😮
    Annars är det knepigtsomfan med bröllop och dyra fina kläder, för det blir ju alltid tågaparty till slut ändå. 😀

  4. Oömma kläder…??!!! Hmm, friluftsvarning!!
    Om jag vore du så skulle jag helt enkelt stanna hemma! (varför riskera något?)
    Kram!
    /Mumla

  5. hade du gummistövlar?
    Hett!

  6. Jag hade nog behövt både gummistövlar och heltäckande regnställ, för det blev hårt- och blöttsomfan..

    😮

Kommentera

