Att svälta eller drunkna…


Är sugensomfan på lasagne idag, men behöver komplettera med lite grejer från Hemköp. Jag har väntat på att det ska sluta regna så jag slipper bli sjöblöt, för det ÖSER verkligen ner och jag har inget paraply.
Problemet är att det har ÖST ner hela dagen utan något som helst uppehåll. Nu är klockan sen-kvällsomfan och jag får nog skita i om jag blir blöt eller inte.

Båt, någon?

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 responses to “Att svälta eller drunkna…

  1. Varför båt??
    Du kan väl simma??
    Då får du ju motion på köpet och kan sen vräka i dej MASSA lasange med gott samvete!! Och tom ta en öl eller tre som belöning!

  2. Nu är det torrt och fint igen 🙂

Kommentera

