Den röda tråden…


Jag står inför en ny utmaning ikväll. Den anrika rock-klubben Sticky Fingers ska få smaka på Snubbe-stål.
Bossen är en gammal övervintrad pudelrockare, som tydligen ska hata allt och alla. Det finns inte en enda DJ han inte har sågat jäms med fotknölarna.

Min uppdragsgivare gjorde sitt allra yttersta för att försöka förklara musikupplägget:

– Tänk Fatboy Slim, The Killers – Indie Pop, Curtis Mayfield, Prodigy & Stevie Wonder, Robbie Williams, U2 och Jackson 5 och Lenny Kravits… fan, Motown… Hajjar’u?

– ……………………. Visst.

Knark, någon?

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses to “Den röda tråden…

  1. Det blir jävlar i mig inte lätt!
    (Minns mina fyllebesök på Sticky med muntert leende….)

  2. F**king S**t! jag som velat jobba in en quiz på Sticky Fingers! Får kanske börja med substanser först! 🙂

Kommentera

