Det finns hopp…


Jag roade mig med att försöka undvika gatstenarnas skarvar, på min väg hem i natten. Och redan nu På måndag tänker jag försöka att skaffa mig ett liv med mera innehåll..

//S – Man

Posted by ShoZu

3 responses to “Det finns hopp…

  1. Vad skönt att det finns fler som gör såna grejer som jag roar mej med ibland!! Och vågar stå för det…!

  2. Eller, som oxå har tvångstankar…

  3. Jag undviker gatbrunnar för jag ser framför mig hur de faller undan och jag rasar ner i bajsvattnet nedanför…. Men det är ingen tvångstanke – det är fan common sense!!

Kommentera

