Big foot…



Den här bilden tyckte jag var alldeles lysande häromnatten. Den visar min skugga, på vägen hem från ett gig. Dessvärre så hade hela stället någon slags personalfest, så det blev lite suddigt där ett tag på slutet. Har ett svagt minne av att barchefen stod på bardisken och dansade.
Galen typ, det där.

Åter till bilden:
Jag tror att jag tänkte – det här visar på min storhet. Eller i alla fall att jag kan ta stOOra kliv. Den här tidiga morgonen var det nog mera stOOra luftkliv mer än något annat..
Man samlar ju på sig en herrans massa galna bilder när man har mobilkamera, det blir bilder tagna lite här och där, så det är himlans tur att jag har alkolås på min mobil d.v.s. jag fattar inte ett jääla dyft av den när jag är lite mer än bara ”tipsy”. Väldigt sällan lyckas jag därför bildblogga något från mina nattliga eskapader.

Det har hänt fler än bara ett par gånger att jag har tryckt bort inkommande samtal, lyft luren mot örat och svarat:
Ja, hahahallå ja? …….hahahahallå?? …….. Vaff?! Och så blänger jag ilsket på tele-fånen och undrar vad felet är med den.

Ja, ibland byter händer och fötter plats, helt enkelt.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

