Dopa mig…

Usain Bolt gäspade sig igenom både 100- och 200 meter i nytt världsrekordstempo – kul för honom. Men det är ingenting mot vad jag gör idag. Grejen är bara att när jag tänker gäspasomfan så lyder inte munnen den signalen. Det är någon signalsubstans som har lagt av, helt enkelt.
Och huvudet, det bara dunkar.

Som egen företagare är det lilla julafton varje gång en faktura blir betald i tid. Den här gången blev en stor faktura betald – INNAN förfallodatumet.

[Insert ett stort fån-leende här]

Jag visste därför inte vilket ben jag skulle stå på igår kväll, så överraskat glad blev jag. Det fick bli ett frivarv nere på PK, bara därför. Efter det blev det ännu ett frivarv nere på byn, för säkerhets skull. Och idag snurrar hela världen för mig… av alla frivarv (troligtvis).

Så… vad än den där Usain Bolt-typen tryckt i sig:
Ge mig! Cravings!! GAH!!!

Ursäkta mig medans jag går och spränger bort mitt huvud.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

One response to “Dopa mig…

  1. you gotta luv de som betalar innan förfallodatum. ..

    🙂

Kommentera

