Jaw-dropping…

Lördag 02:45 AM

Vad ska jag önska?

??…… F’låt?

Vad ska jag önska för låt?

Eh… menar du att jag ska komma med förslag på vilken låt du ska önska hos mig??

Jaaaa.. *klappar hysteriskt med händerna*

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

14 responses to “Jaw-dropping…

  1. Ja men det är ju alldeles perfekt för en DJ! Eller??

  2. Du har ju totalt missuppfattat vad som är perfekt för en DJ.
    Det är när någon kommer fram och säger:
    Guuuuvd vilken bra musik du spelar…. och vad fantastiskt schnyggg du är!!! *blink blink & limma*

    Lappar med skamligt skamliga förslag och/eller telefonnummer till snygga timmer, nämligen fruntimmer, går oxå bra.

    😀

  3. Och om du skall komma på vilken sång hon skall önska…kan du inte bara säga då att du spelat hennes önskelåtar hela kvällen? Men det var ju fantastiskt fint att hon klappade händerna.

    Min teori är att hon ville säga Guuud vilken bra musik du spelar och vad fantastiskt schnygg du är, men tyckte att hon hade kommit på ett mer raffinerat sätt…Så skulle jag tolkat det om jag ville tolka det till min fördel 🙂
    (vilken låt blev det?)

  4. Ja, de som klappar händerna är glada människor. Såna gillar vi.

    Självklart ville hon säga Guuud vilken bra musik du spelar och vad fantastiskt schnygg du är… och när jag tänker efter, så var det en mycket dålig raggningsreplik från hennes sida. Fan vet om jag inte föredrar en diskret lapp framför en människa som står och hysteriskt klappar sina händer.

    (Eftersom jag lirar ungefär 20 låtar varje timme i sex timmar… så blev det en hel del (önske)låtar.)

    🙂

  5. Det är något lite lätt hysteriskt och läskigt över väldigt hurtfriska, handklappande människor. Det finns liksom en fin gräns mellan glad och applåderande och duschscenen i psycho-glad.

  6. Ha ha! Det jag hade i lördags var AS-fulla grabbar som ööööhhhnnnssccckkade …öööh hårdrock och brudar som kom fram och bad om ursäkt för sina medarbetare. Yes, baby – jag har varit på företagsgig igen…

  7. Hahaha Underbart. Vilken låt önskade hon? Du? Jag? *klappar i händerna*

    😀

  8. Vaddå? Är det nåt fel med att klappa händerna och se lyrisk ut? Så reagerar jag på presenter t.ex…. 😐

  9. Nini —> och rom!

  10. Oj då… det fattade jag inte att det var på det viset… sorry…!
    Då vet jag hur jag ska göra nästa gång för att få en låt spelad!!

  11. Erika–> Jag ryser varje gång det händer..

    Bekah–> Jorås’att… 🙂

    Käck–> Skojigt det med, på ett höhö-igt vis 🙂

    Myra–> Jag önskade Yonay AF & Victor Magan – Que Ritmo! 😀

    Nini–> –> …och jobbiga svennar i kombination med ett våldsamt intag av Rom 🙂

    Tina–> Det gäller att veta vilka knappar man ska trycka på.. 😉

  12. Pfft! Av ett våldssamt intag Rom blir man bara glad och hånglig. Jag hade inte bett dig spela nån låt, jag hade försökt komma in i båset 😀

  13. Det är ordning på dig, Nini 🙂

Kommentera

