The Duck…


Det finns en vanföreställning därute, att vi DJ’s fullkomligt plundrar alla ställen på snygga fruntimmer, och att vi kan välja och vraka bland gottesakerna som om vi vore i en godisbutik och allt var gratis. Att vi styr och ställer med järnhand och besitter snudd på hypnotiska egenskaper och kan hångla upp vem eller vad som helst i brygga – närhelst vi känner för det.

Men så är det inte. Alls.

Det här är vad jag lyckades få med mig hem i lördags:

The Duck.. Spännande. Flax flax med vingarna…


Kvack kvack… och så lite flax flax med vingarna

Uttrycket: ”jag ligger inte på första dejten” känns som ett v.ä.l.d.i.g.t. moget och smart statement idag!

Ångest-måndag har fått en helt ny innebörd i mitt liv.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

10 responses to “The Duck…

  1. Bättre en anka i handen än… äh vete fan. Men du kom ju inte hem ensam i alla fall *ler*

  2. Ska vi gå hem till mig eller hem till dig… eller var och en hem till sitt… 🙂

    Söt anka! Grattis! 😀

  3. Jag pratade en del med en ”off-duty” DJ i helgen. Han dissade naturligtvis ställets DJ och hävdade att stans bästa DJ just nu befann sig på västkusten. Jag antog såklart att han syftade på dig men var finkänslig nog att inte be om ditt nummer..;)

  4. Ja men det var väl inte fy skam??

    Jag har en T-shirt som jag fick av en kompis en gång. Det var en bild på en supersnygg kille. Under stod texten ”he doesn’t talk, he doesn’t think, he’s perfect”.
    Påminner lite om ditt ragg faktiskt… 😉

  5. Nu är jag visserligen gift, men det där är fan bättre än något annat (utöver maken) jag dragit hem.

  6. Är det där det som kallas ”att göra en anka”? Isf är det ganska eckligt 😉

  7. Ninde–> Killen var Off-Duty och stod ändå och sågade den jockey som lirade? Proffsigt 😀

    Tina–> Ibland önskar man att en del aldrig öppnade käften, utan fokuserade på annat istället – håller med dig 🙂

    Erika–> Grattis! Det är en konst att kunna skilja agnarna från vetet. Jag har uppenbarligen en bra bit kvar till perfektion..

    Nini–> Ja, inte blev det någon ”anka” heller! Vet ju aldrig vart den där kan ha varit innan…

  8. man ska inte somna ensam;-)
    Håller med om att en enkel anka i handen är bättre osv. !!!

  9. Aja –> Visst är det så 😀

Kommentera

