Clubbing…

Eftersom jag var ledig från spelandet igår, gick jag runt på en massa olika hak och lyssnade på andra DJ’s. Ganska viktigt att ha koll på vad som händer på de andra ställena, tycker jag. Och eftersom man alltid spelar själv så blir det ju liksom aldrig av att man träffar sina kollegor annars – eftersom de alltid spelar.

Konstigt nog så var det ganska lugnt med folk på de flesta ställena kring Avenyn, trots lönehelg och allt. En trolig orsak är väl att de flesta var på olika privata fester och sedan inte orkade ta sig in till stan.

En rundvandring på byns alla etablissemang innebär även djupa konversationer med barpersonal. Egentligen borde jag dra bort till London och ”dricka in” deras nya bar, men huvudet bankar redan högt och ljudligt som det är..

Nu: ner till PK och glutta sport och läsa Aftonjiddret och klämma ett glas vitt. Någon som känner för att haka på?

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 responses to “Clubbing…

  1. En del av dårarna läste tydligen ditt tidigare inlägg och stannade hemma? 🙂

  2. Du menar att folk kanske lyssnar på mig ändå? Jo, det vore ju som en för tidig julklapp…

    🙂

  3. Ha,ha såklart de gör.

  4. Åtminstone om de har ett par fungerande hjärnceller…

Kommentera

