Max…


Kan inte hjälpa det, men jag fånflabbar varje gång den här reklamfilmen körs:
Meh, WTF?! liksom…

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 responses to “Max…

  1. Jag funderar på om det är en ovanligt manlig tjej eller en fruktansvärt feminin snubbe…..?

  2. Jaa… den är mycket konstig. Jag funderar varje gång jag ser den vad det egentligen går ut på… Eller om det är jag som är korkad…

  3. Nini–> Får lite Robert Gustavsson i peruk-vibbar..

    Tina–> I så fall är jag lika korkad, för jag fattar i9nte heller vad den går ut på riktigt. Men jag fånflabbar ändå 😀

  4. kulig är den.
    (läget är icke bra over here,men hoppas på bättre tider någongång…)

Kommentera

