Humörlirare…

Sitter och förbereder mig inför helgens gigs och märker att materialet jag väljer ut bara blir hårdare och hårdare – HAHA!
Det gäller att kunna hålla sig i skinnet och hålla på
professionalitetettetennen (<–orka Googla!) såna här gånger så man inte spelar sönder hela stället. Måste ha i bakhuvudet att det ju faktiskt är vanliga människor jag ska lira för, och inga name-droppande klubbråttor.

Nu: försöka bli på bättre humör.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 responses to “Humörlirare…

  1. Hit ém hard!!!! Kör över dem med x2000! Liten puss på kinden så kanske du blir lite gladare!?!? 🙂

  2. Jag råkade ut för en stentuff 20-årig brud som önskade låtar. Låt vara att hon önskade seriös ny dansmusik klockan 2200 (Nej. Det funkar inte så – det vet Snubben och jag), men önskningarna som haglade var faktiskt sådana som jag inte hört. Antingen hittade hon på eller så är jag sent med det senaste…

    Å andra sidan önskade hennes polare Band of Horses, vilket är ett mycket fint band, som jag uppskattar mycket. Men några dansorgier lär knappast ske ifall jag hade spelat dem…

  3. Lina–> Liten puss på kinden lättar alltid upp stämningen 🙂

    Käck–> Ikväll var det verkligen ingen lek att lira.. 😦

Kommentera

