Det tar aldrig slut…


Förtillfället hatar jag Lady GaGa – Just Dance och Kate Perry – I Kissed A Girl. Hatet är genuint och oerhört starkt. Jag kan inte påminna mig om jag har hatat två låtar så här intensivt förut, som jag hatar dessa två.
Trots att jag försöker se positiv och bemötande ut då önskemålen om dem kommer, är jag helt säker på att föraktet ändå skiner igenom. Jag kan nog helt enkelt inte låta bli att visa det utåt. Har ett taskigt poker face.
Ungefär som att dricka en rejäl klunk sur mjölk – försök att inte se äcklad ut!

Och imorgon börjar allt om från noll igen. Jag kommer få precis lika många önskemål om dem igen. Det spelar ingen roll hur många gånger jag har spelat dem, de kommer att önskas lik förbannat. Som ett fakking mantra.

Ty allt – förutom Lady GaGa och Kate Perry – är Techno. Sånt som man inte känner igen. Sånt som man inte kan tralla med i.
Och jag är en jävla Stockholmare.

Det tar aldrig slut.

G’natt

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 responses to “Det tar aldrig slut…

  1. Själv kräks jag så fort jag hör Afasi & Filthy…

  2. Då är vi två som avskyr den där jävla Kate Perry. Förbannat tjat om att hon kysst en brud. Som om hon vore den första flatan i världen lixom… De enda andra som får mig på lika dåligt humör är Robban Broberg, DiLeva och magnus Uggla

  3. Själv spelar jag båda för fullt men undrar varför folk önskar något som de inser att jag ändå tänkt spela.

    Lite yrvaken nu så minnet är kort, men jag trycker rätt hårt på senaste Pussycat Dolls och Rihanna först.

  4. Hörru, din jäla snubbe! Jag var lyckligt ovetande (Jo, på allvar) om de där låtarna. Man hade ju kunnat tänka då, att jag var en lycklig sate, men efter ditt inlägg om gällande dans/tjejtokiga tjejer så letade jag upp låtarna. Och, jaa, det tar aldrig slut. Nu spinner de där jävla låtarna om och om och om igen här. Man har blivit helt indoktrinerad. Vill härmed skylla en liten del på dig. 😀 Ha det majsigt på Rhodos!

Kommentera

